.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا ماشين احمدي ن‍ژاد حراج نمی شود؟

آنگاه كه وزير رفاه و تامين اجتماعي يك ماه پيش در همايش خيرين مسكن طرح مهر از به حراج گذاشتن خودروي پژو 504 رييس جمهور براي كمك به ساخت مسكن مهر خبر داد، شايد كمتر كسي گمان مي كرد كه اين اقدام خيرخواهانه محمود احمدي نژاد به یک ابهام براي وزارت رفاه تبديل شود.

به گزارش «فردا» اگرچه صادق محصولی در آن همايش و با شور و شعفي اين خبر را به خبرنگاران داد كه رئیس جمهور برای کمک به ساخت مسکن مهر خودروی خود را در یک اقدام خیرخواهانه برای فروش واگذار کرده و اکنون این خودرو در مزایده بین المللی قرار دارد و مبلغ آن به زودی اعلام می شود، اما حدود 30 روز از اعلام اين خبر از سوي وزير رفاه گذشت و كمتر خبري درباره جزييات فروش و حراج ماشين شخصي رييس جمهور منتشر شده است.

با توجه به نيت خيرخواهانه رييس جمهور براي واگذاري خودروي شخصي اش به نظر مي رسيد كه راهكارهاي به مزايده گذاشتن اين اتومبيل تا به امروز انديشه شده اما با تاخير صورت گرفته به نظر مي رسد مشكلاتي بر سر راه اين اقدام خير خواهانه بوجود آمده است. اما به واقع چرا با گذشت قريب يك ماه از اعلام اين خبر، مزايده اي برگزار نشده است؟

هر چه باشد ضرورت دارد تا وزارت رفاه و ديگر سازمان هاي دولتي كه موظف به پيگيري اين مزايده بين المللي هستند هر چه سريعتر نسبت به اخبار و شايعاتي كه درباره برگزار نشدن اين مزايده و به فروش نرسیدن خودروي شخصي رييس جمهوري اطلاع رساني كنند یا به راحتي خبر انصراف دولت را اعلام كنند تا هر چه سريعتر شايعات مربوط به اين اقدام خيرخواهانه آقاي رييس جمهور پايان يابد و تمهيد ديگري براي مسكن جوانان انديشيده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.